Home Foren Ledger Wallet Ledger Live vs. Phone App Problem

  • Dieses Thema hat 2 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 1 Monat von CorneliusFudgem.
Ansicht von 2 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #2023679
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich benutze die Telefon-App nicht so oft, habe aber festgestellt, dass sie nicht so aktualisiert wird wie die Ledger Live Desktop-App. Gibt es dafür einen Grund? Meine Transaktionen werden seit etwa Mitte November nicht mehr angezeigt. Sollte ich die App zurücksetzen und mein Ledger erneut verbinden? Vielen Dank im Voraus

    • #2023680
      Lumpy_Mark
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Ledger Live was having Sync issues after the latest update. After I did the update on Live I had to clear the cache and problem solved. App and Live are both updated.

      Hope this helps!

    • #2023681
      CorneliusFudgem
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      first attempt at resolving this **could be:** a simple “Clear cache” which is settings > help > clear cache > confirm. if this doesn’t work – we do the next step (in my opinion).

      I would try to update Ledger Live if possible with a newer ledger live mobile download. if that doesn’t work, reset it from the settings (hard reset the software – deletes the tx histories and accounts etc – but don’t worry ur funds are safe). then install it again.

      that hard reset should do the trick if nothing else works. u can always try uninstalling and reinstalling too before doing any of this and see if that saves some time.

      regardless – as long as u have ur 24 word recovery phrase written down and safely secured – ur funds should be safe also !!!!! : )

Ansicht von 2 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.