Ledger Live zieht falsche „DRIP“-Token-Informationen

Home Foren Ledger Wallet Ledger Live zieht falsche „DRIP“-Token-Informationen

• Dieses Thema hat 4 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 2 Jahren, 6 Monaten von DoctorFrog420 aktualisiert.
Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Autor
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

Ich habe kürzlich meine bestehende Cardano-Wallet zu Ledger Live hinzugefügt (juhu!) und war überrascht, dies zu finden. Offenbar zieht Ledger Live die falschen Marktdaten für den DRIP-Token als Token für Drip Network und nicht für den weniger lukrativen DripDropz-Token auf der Cardano-Kette.

Es tut mir leid zu sagen, dass ich nicht wirklich magisch $8790 reicher ganz plötzlich 🙁

https://preview.redd.it/chvendm6e4h91.png?width=1628&format=png&auto=webp&s=a83c93d3513babf32b107b8b66b3d13dee01414c

TaterTots_Ledger
      Gast
      Up
      0
      Down

We are aware of an on-going issue with Cardano token countervalues resulting from recent updates to Ledger Live. The dev team is working to deploy a fix ASAP. Keep an eye out for Ledger Live updates in the coming days/weeks.

Time_Blueberry3733
      Gast
      Up
      0
      Down

Me too, did an update and saw I had an insane increase to my portfolio balance. It was just DripDropz tokens which I think has to be under a penny in reality as a opposed to the $8.75 or whatever LL is saying.

VariousJackfruit
      Gast
      Up
      0
      Down

Already posted and responded to here in the last day:

Ledger Live Has Wrong Token Price Listed
      byu/No_Condition_3313 inledgerwallet

DoctorFrog420
      Gast
      Up
      0
      Down

Just waiting for them to fix the bug…

Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.