Home Foren Ledger Wallet Ledger Nicht ansprechbar

  • Dieses Thema hat 3 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 8 Monaten von pringles_ledger.
Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1061090
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich habe gestern gepostet, und offenbar wurden meine Beiträge gelöscht. Nachdem ich mich eingehend über Ledger informiert hatte, kaufte ich einen Nano X und bedaure es zutiefst. Ich kann nicht handeln, Ledger hat keinen Kundenservice und es gibt anscheinend nichts, was man dagegen tun könnte. Dies war eine schreckliche Erfahrung.

    • #1061091
      fried_rambutan
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Share a vid of the alleged “non-responsiveness”!!!

      Again, what’s up with you peeps complaining about your ledger? 3yrs and 1 post karma?!

    • #1061092
      VariousJackfruit
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Why don’t you actually explain (in detail) what problem you’re having? Because all this post is doing is saying “Ledger is bad”, with no details, and no one is going to be able to help you with that.

    • #1061093
      pringles_ledger
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Hi there, We’d be happy to help. Don’t worry if you are unable to buy your crypto assets via Wyre. We have integrated multiple buying partners in Ledger Live. Please go to the Discover tab in Ledger Live and buy your assets via Moonpay, Ramp or Transak. More info here 👇🏻
      https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/4404599625233-Discover-Live-Apps?docs=true

Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.