Home Foren Trezor Wallet Lieber Trezor,

  • Dieses Thema hat 7 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 2 Monaten von Oh_No_Tears_Please.
Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1896014
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich bin sehr glücklich, Teil der größten und besten Cold Wallets des Universums zu sein.

      Ich habe zwei Dinge zu sagen, dies ist ein Feedback, so dass wir die trezor Ökosystem zu verbessern.

      Wir brauchen so bald wie möglich die Möglichkeit, Mehrwertsteuer frei auf der Website zu kaufen, es ist lächerlich, dass diese Option von uns weggenommen wird.

      Zweitens: Trezor muss ein neues Modell des Modells T mit einem größeren Bildschirm herstellen. Der Bildschirm des Modells T ist so klein und ich habe ohnehin schon kleinere Hände als die meisten Leute.
      Seien Sie sicher, dass Sie weiterhin innovativ sein werden, schauen Sie sich Ledger Staxx an.

      Wenn ihr eine Kickstarter-Kampagne braucht, bin ich der erste, der euch Geld zuwirft.

      Bitte bleiben Sie in Bewegung, um die Nummer eins der kalten Brieftaschen im Universum zu sein.

      Dritte Sache: Trezor muss mehr Unterstützung für Münzen wie das Helium-Netzwerk, und andere Münzen zu machen.

      Danke, Trezor, für alles

    • #1896015
      Utakos
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Definitely need something with a larger screen, not just for finger size but us oldies with not exactly perfect sight, that what has always stopped me ordering.

    • #1896016
      usmclvsop
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      >We need soon as possibly option to buy Vat free on the website

      Can you explain what you mean by this? Paying taxes isn’t optional

    • #1896017
      SilverTruth7809
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Imo the trezor one is the optimal size.

    • #1896018
      Connect-Ad-1088
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      loved my model t but did not like the trezor interface and the need to have 50 external wallets to hold crypto, switched to ledger, poor build quality on ledger, but more friendly than trezor.

    • #1896019
      truth_liberates
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      unfortunately, trezor is lagging far behind ledger in HW design in last years. they should’ve started with a new product design right after T was released. Interface on T was the best at its time, but it needed better bit larger display (on flat surface) and wireless. SL semes to focus on the wallet app, exchanges and open HW chip, which is nice, but they have forgotten what people are really buying.

    • #1896020
      UpsetPush
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      How do we save algo on the trezor. What’s that contract addy it’s a bit confusing

    • #1896021
      Oh_No_Tears_Please
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      They are not concerned about supporting native wallets for shitcoins and they never have been.

Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.