Home Foren Trezor Wallet Nach dem letzten Update “Inoffizielles Update”

  • Dieses Thema hat 5 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 1 Monat von darkskiez.
Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1957461
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Also heute habe ich auf die neueste Softwareversion für mein Trezor T aktualisiert, ich startete die App Trezor Manager drückte Start Web Suite aktualisiert und nach dem Neustart bekam ich diese Meldung.

      “Auf Ihrem Trezor läuft inoffizielle Firmware. Bitte kontaktieren Sie sofort help@trezor.io.”

      Bitte beachten Sie, ich habe nicht außerhalb der App oder einer anderen Website usw. alles wurde von trezor Manager App für Android, die ich immer benutzt habe getan.

    • #1957462
      MikalaMikala
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Sounds scary, remember to update us!

    • #1957463
      SilverTruth7809
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Your firmware update didn’t go well. Boot into the bootloader and reinstall the firmware again.

      https://trezor.io/support/a/warning-unofficial-firmware-detected

    • #1957465
      Barbarystudio
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I have updated my trezor last week everything is going well no bugs no problems l, trezor help center always response in 24 hours much better support then ledger.

      We hope your problem will be solved soon as possible, trezor team will do everything they can. Very good people

      Always before you upgrade be shure you have a file so that you can install this on a sdcard and make a install directly from sd card

    • #1957466
      brianddk
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      This indicates that your Trezor device failed a checksum test. Either you loaded rogue firmware (which you assert didn’t happen), or the legit firmware flash was interrupted or failed, or the flash memory on your Trezor device is faulty and is properly flashing but failing on data retention.

    • #1957467
      darkskiez
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Wild idea here, why don’t you contact help@trezor.io immediately?

Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.