Home Foren KeepKey Pairing funktioniert nicht, Fondsbeträge im alten Keepkey-Client unterscheiden sich von der Website

  • Dieses Thema hat 4 Antworten und 2 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 2 Jahren, 3 Monaten von billinorlando.
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    • #412813
      root_s2yse8vt
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      Hallo, ich habe zwei Probleme.

      Das erste ist, dass ich das Gerät nicht mehr zum Koppeln bringen kann. Auf der Kopplungsseite wird es zwar gefunden, aber es geht überhaupt nicht weiter. Wenn ich es erneut versuche, wird das Gerät als gekoppelt angezeigt, aber ich kann den Kontostand auf der Website nicht sehen.

      Das zweite Problem ist ein wenig besorgniserregender. Im alten Client kann ich die neuen Transaktionen nicht mehr sehen, seit ich die Web-Client-Schnittstelle verwende. Wenn aus irgendeinem Grund die Beträge, die ich mit der von der Website generierten Adresse eingezahlt habe, auf dem alten Client nicht angezeigt werden, würde ich gerne verstehen, was wirklich vor sich geht, wenn ich diese Adressen verwende.

      Vielen Dank

    • #412814
      P0u1us
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      Fyi: the old client only shows legacy addresses, while the new web client shows legacy and segwit addresses; if that explains the difference in balances.

    • #412815
      helder-garcia
      Gast
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      On shapeshift platform, balance seems to be pulled from primary address. So, if you have multiple BTC “subwallets” on old client, you’ll see balance from subwallet 0 only. I had to transfer all balances from other subwallets to the first created (wallet 0)

    • #412816
      KeepKeySupport
      Gast
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      Sorry you are experiencing this.. Our support team would love to troubleshoot with you to get your device paired successfully to the platform: [https://keepkey.zendesk.com/hc/en-us](https://keepkey.zendesk.com/hc/en-us) (we also offer a live chat option if you click the support chat bubble on [shapeshift.io](https://shapeshift.io))

      Most likely you switched to SegWit BTC addresses when using [beta.shapeshift.com](https://beta.shapeshift.com) so any transactions made after that will no longer show up on the KeepKey client which only supports Legacy format.

    • #412817
      billinorlando
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      I have had the same issues. If you want to use App to log into your KeepKey then you have to have the new ” Web Client Interface” closed as the KeepKey will use that as a default. I to have a different balance from the Client then what App has. I was told as long as I see the balance. I am still able to send that amount. I hope this helps you.

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