Home Foren Trezor Wallet Trezor-Brieftasche wiederherstellen

  • Dieses Thema hat 3 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 9 Monaten von cuoyi77372222.
Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #939656
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich hatte meine Trezor und MetaMask verknüpft und sie funktionierten einwandfrei. Dann hatte ich Probleme mit meiner MetaMask-Erweiterung, also habe ich sie deinstalliert und neu installiert. Gleichzeitig habe ich die Trezor Suite aktualisiert. Als ich meinen Trezor und MetaMask wieder verbinden wollte, hatte sich die Adresse meiner Trezor-Wallet geändert, und MetaMask erkannte die alte Adresse, auf der ich meine Münzen gespeichert hatte, nicht mehr. Kann ich diese alte Adresse wiederherstellen und mit meiner Trezor verknüpfen? Für jede Hilfe wäre ich dankbar. Ich danke Ihnen

    • #939657
      brianddk
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Two most common conditions are changing passphrase or changing derivation.

      > I uninstalled it and reinstalled it.

      In my experience this usually requires that I pair the trezor to metamask all over again. Was that your experience?

      > I updated Trezor Suite.

      The latest versions of suite will enable passphrase in certain conditions

      > my Trezor wallet address had changed

      Does the ETH address in suite show the “old” the “new” or neither of your Trezor-Metamask known addresses?

      > Any help would be appreciated

      Try to collect your Trezor firmware version, Browser version, Metamask version and OS.

    • #939658
      YaBastaaa
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      This has to be Stressful 😩

    • #939659
      cuoyi77372222
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      A different address, assuming the device didn’t change, always indicates the passphrase is wrong. If you put the passphrase back in correctly, using the “connect to hardware wallet” option, you will get back to the same address again (and your funds).

      Since you said it also changed in Suite, this is 100% a wrong passphrase issue.

Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.