Home Foren Trezor Wallet Trezor One wird vom PC erkannt, aber nicht von der Geldbörse?

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    • #252672
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      Is anyone experiencing Trezor Suite issues this morning? Mine gets stuck with Checking Balances and does not update holdings. Having the issue with both the T and One.

    • #252673
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      Are there multiple applications attempting to pair, or just one application?

    • #252674
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      Bit of a mystery that one. If the usb port is recognizing it, then it hints at a problem in the bridge between the hardware and the software. You seem to have gone through a pretty comprehensive troubleshooting process. I’m not sure what I could add other then completely uninstalling the software and reinstalling from scratch or the trite suggestion of ‘turning it off and on again.’ 🙂

    • #252675
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      Here’s my old [troubleshooting guide](https://www.reddit.com/r/TREZOR/comments/bcdv79/). It covers some of the really odd possible issues like anti-virus / bridge contention, and some very old registry fixes and Zdiag driver bootstraps. Most of them are pretty unlikely, but it at least gives you something to try.

      CC: u/jss755

    • #252671
      root_s2yse8vt
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      Mein Trezor One wird also von meinem Desktop erkannt, der Bildschirm meines Trezor leuchtet, und er wird auch im Gerätemanager als TREZOR erkannt.

      Die Desktop-App und die Web-Wallet fordern mich jedoch beide auf, mein Gerät zu verbinden. Ich habe Trezor Bridge. Alle meine Treiber sind auf dem neuesten Stand, auch für meinen PC sind keine System-Updates verfügbar.

      Ich habe mehrere USB-Buchsen und mehrere Kabel ausprobiert, keine Veränderung.

      Wenn ich meinen Laptop mit demselben Windows 10 Pro verwende, funktioniert er einwandfrei, die Wallet erkennt ihn sofort, also ist das Trezor-Gerät auch nicht defekt. Es wird langsam wirklich frustrierend.

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      Irgendwelche Vorschläge, vielleicht ein ähnliches Problem? Ich habe an CS geschrieben, aber sie brauchen 20 Tage, um zu antworten, und haben keine Telefonnummer auf der Website, bis wir es über E-Mails aussortieren, wird der BTC-Preis bereits in den Milliarden sein.

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