Home Foren Ledger Wallet Update – Bestellung leerer Kartons

Ansicht von 8 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #2142
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Hallo zusammen, am 23. September habe ich eine leere Box erhalten, die ich direkt über die Ledger-Website bestellt habe. Jetzt ist es der 9. Oktober und ich habe vor einer Woche eine E-Mail erhalten, in der mir ein Ersatz versprochen wurde, aber danach gab es keinen weiteren Kontakt mehr. Für jeden, der darüber nachdenkt, ein solches Gerät zu kaufen – die Kundenbetreuung ist miserabel. Zum jetzigen Zeitpunkt habe ich mich an meine Kreditkartengesellschaft gewandt, um eine Rückerstattung zu erhalten. Ich frage mich nur, wie es anderen Leuten geht, die eine leere Box geliefert bekommen haben?

    • #2143
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I bought three from them at a booth at a conference expo. I got home used one, sold one and then a year or so later opened the third one and the box was empty. Emailed them and no questions asked sent me a replacement. I could have easily been lying. No receipt, a year later, they sent it right over. They’re great! I was not lying by the way.

    • #2144
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Yea they’re support is the worst. I opened a ticket a Sept 21st and they never replied. just kept
      receiving automated replies that someone will get back to me.

      Ticket (1034425)

    • #2145
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      For me it’s been two weeks and still no reply

    • #2146
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Seal broken or not?

    • #2147
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      well, aside from ledger kind being shitty now ( nothing ever works and if it does it requires severe work arounds, battery issues, not the easiest to use, support sucks, etc) its literal cancer interacting with any smart contract or L2. been seriously debating grabbing a trezor but idk if its any better…

    • #2148
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Ledger is a seriously f’ed up company. I will never deal with these clowns again.

    • #2149
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      How the heck do you send an empty box? LoL quality control seems to be nonexistent

    • #2150
      User
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Ein Freund hatte genau das gleiche Problem, er wandte sich an den Support und bekam innerhalb von 10 Tagen ein neues Gerät, glaube ich.

Ansicht von 8 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.