„Betrieb auf dem Gerät verweigert“

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  • Dieses Thema hat 1 Antwort sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 2 Jahren, 1 Monat von cheeb_ledger aktualisiert.
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    • #1709331
      root_s2yse8vt
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      ::

      Ich versuche, eine NFT (Ethereum) von einem Wallet zu einem anderen zu senden, erhalte aber immer wieder diesen Fehler. Das Seltsame ist, dass es nur diese spezielle NFT ist. Andere in meiner Wallet können problemlos gesendet werden. Wenn ich versuche, sie zu senden, erhalte ich nicht einmal die Option, sie in meinem physischen Ledger zu akzeptieren. Gibt es einen Grund, warum eine bestimmte NFT dieses Problem hat?

    • #1709332
      cheeb_ledger
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      ::

      When you attempt this transaction, do you have any other crypto wallets or applications open? Specifically, do you have anything else that your Ledger is connected to, open while you try this send transaction with your NFT? If so, this is likely what is causing the connectivity error.

      Usually this exact error is only thrown if the user „denies“ or „rejects“ a transaction with the physical Ledger, such that it prompted you to confirm and you chose to „reject“ or „deny“ the transaction.

      If you connect your Ledger to MetaMask as a [hardware-connected wallet](https://www.ledger.com/academy/security/the-safest-way-to-use-metamask) (via the accounts tab), are you able to send your NFT with success?

      In the instance that there are any issues occurring within Ledger Live, testing out this transaction with MetaMask would be a great way to discern whether the error is being thrown by the Ledger Live software, or if something else may be causing it.

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