Nano X gelöschte Anwendungen

Home Foren Ledger Wallet Nano X gelöschte Anwendungen

  • Dieses Thema hat 3 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 2 Jahren von LedgerSupport_Dan aktualisiert.
Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1871616
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Hallo.
      Ich habe meinen Nano X in einem neuen Computer installiert, nachdem ich ihn fast ein Jahr lang nicht benutzt habe.
      Und als ich es gemacht habe, konnte es sich nicht verbinden und bat mich, die Firmware zu aktualisieren.
      Nachdem ich es gemacht, das Ledger mit dem Computer verbunden, aber alle vorherigen Anwendungen, die installiert wurde gegangen.
      Jetzt weiß ich nicht mehr, welche Vermögenswerte ich darin hatte…
      Gibt es eine Möglichkeit, wie ich wissen kann, welche Apps installiert wurden und dadurch alle meine Münzen erreichen?
      Danke!

    • #1871617
      Wayne2018ZA
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Can you copy your old Ledger Live folder from your old computer? If so, copy it onto a flash drive and move it to the new computer. You can find it in /users/*yourname*/appdata/roaming

      It has all the info in it.

    • #1871618
      VariousJackfruit
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      >There is a way I can know what apps was installed and by that reach all my coins?

      No, you will just have to add accounts for each type of crypto that you might have owned. There is no other way to „quickly“ scan through every possibility.

    • #1871619
      LedgerSupport_Dan
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Hey there – this can sometimes happen after updating the firmware on a Ledger Nano X.

      Don’t worry your accounts are not at risk and you should be able to re-install the apps on your device by connecting your Ledger device to My Ledger in Ledger Live. Once you’re done, you can proceed to [re-add your accounts](https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/4404389482641-Add-your-accounts?docs=true). Let me know if you’re able to do it!

      You might also want to double-check if your private keys are still held in the secure element just in case the update might have wiped it (rare occurrence but can happen in some cases) .

      You can do this by doing a recovery check with your 24-word recovery phrase. This tutorial can help:[https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360007223753-Recovery-Check](https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360007223753-Recovery-Check)

      Keep in mind that your Ledger device is the only safe place to input your recovery phrase, never share it or type it into any apps.

      Hope this helps!

Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.