ETH2 an Trezor

Home Foren Trezor Wallet ETH2 an Trezor

• Dieses Thema hat 2 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 2 Jahren, 3 Monaten von Tarskin_Tarscales aktualisiert.
Ansicht von 2 Antwort-Themen
  • Autor
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

Ich habe ein paar ETH2 auf Kraken (mit der Bezeichnung ETH2.S), die ich an meine Trezor-Wallet senden möchte, die einige ältere ETH enthält. Ist es sicher, dies zu tun?

Update: Ich habe von Kraken erfahren, dass ich ETH2.S nicht in ETH „umwandeln“ muss, aber im Moment kann ich nichts unternehmen, bis das Shanghai-Upgrade abgeschlossen ist.

zapla_oe
      Gast
      Up
      0
      Down

Hi, apparently you have to swap it for „regular“ ETH on Kraken first:

Kraken ETH2.S is a representation of the original Ethereum token marked with the symbol „ETH2.S“. The symbol represents staked Ethereum tokens on the Ethereum 2.0 network and cannot be deposited or withdrawn. The ETH2.S symbol can only be traded for ETH on Kraken.

Tarskin_Tarscales
      Gast
      Up
      0
      Down

There is no such thing as new and old eth, but many exchanges staked (locked) eth which they then call eth2, or similar (officially, there is no such thing).

However, those aren’t „real“ and can’t be moved so you will have to convert it back to regular eth first, before you can send it to your Trevor.

Ansicht von 2 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.