Hallo zusammen, ich habe mein Trezor-Wallet überprüft, um ihm einige Kryptos zu schicken, und ich kann die 3 LTC nicht finden, die ich Monate zuvor geschickt habe. Ich habe alle Wallets überprüft (versteckt und nicht versteckt) und es sind keine Transaktionen für Litecoin aufgezeichnet. Ich habe gerade das Firmware-Update durchgeführt. Hat jemand einen Anhaltspunkt? Oder ist es möglich, dass ich gehackt wurde und die Transaktion gelöscht wurde?
Danke für den Hinweis
Do you see any transactions in your wallet? This sounds like a passphrase issue. Either you didn’t use a passphrase when you should have or vice versa. Also you might have mistyped you passphrase either when you generated your RX address to the transaction in question or when you accessed the wallet to check on the transaction.
First of all it is not possible to check all hidden wallets, so you definitely didn’t do that.
To troubleshoot it might be useful to go to the place where you sent the LTC from to find the transaction and more importantly the address you sent it to. This will give you some useful information like which type of address it is (might be legacy or something that isn’t always shown in Trezor Suite by default) and it also allows you to verify that the LTC is still there and hasn’t been stolen. Look for the receiving address to see if it matches any of your Trezor addresses.
Autor
Beiträge
Ansicht von 5 Antwort-Themen
Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.