Ledger Live zeigt die genauen Vermögenswerte an, Nano Ledger S zeigt nicht mehr die gleichen Vermögenswerte an.

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  • Dieses Thema hat 5 Antworten sowie 1 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 2 Jahren von Briznok aktualisiert.
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    • #1857735
      root_s2yse8vt
      Administrator
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      Es scheint, als ob, nachdem ich meine ETH eingesetzt hatte, meine BTC aus der Hardware-Wallet verschoben wurden. Ledger Live ist genau geblieben, aber ich habe Probleme, BTC auf meine Hardware-Wallet zurückzubekommen.

      Hat jemand diese Erfahrung gemacht?

      Ich suche nach einem Rat. Danke!

    • #1857736
      pringles_ledger
      Gast
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      Hi, Your coins are not stored in your device or Ledger Live app, instead, they are stored on the blockchain. Your device holds the private keys that give you access to your account and app provides a visual interface to view and manage your balances.

      Could you explain a bit more about the issue you’re experiencing?

    • #1857737
      cryptowalter4572
      Gast
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      Was the update you ran one that asked you to input your seed phrase?

    • #1857738
      Live-Law-5146
      Gast
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      What is the question, are you seeing a transaction that you do not recognize or are you just not seeing correct amount stated in Ledger Live?

      For the latter one, you should clear cache and possibly install/uninstall Ledger Live and reconnect

    • #1857739
      cheeb_ledger
      Gast
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      If you’re looking to synchronize the balances between your respective devices (and their respective versions of the Ledger Live software), you can do so by clearing the cache on both devices (settings > help > clear cache > confirm) and this should get them more closely balanced.

      In the case that there’s still a disparity, you can also export your accounts from the desktop application to the mobile version of Ledger Live, by following the steps in [this](https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360014053240-Use-Ledger-Live-on-multiple-devices?docs=true) documentation.

      You’ll navigate to „settings“ > „accounts“ > „export accounts“ and then you’ll be able to scan the QR code presented on your computer, and your mobile device should be able to synchronize with this (and get everything balanced between devices).

    • #1857740
      Briznok
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