Zeitpläne für die Unterstützung weiterer Ketten?

Home Foren Trezor Wallet Zeitpläne für die Unterstützung weiterer Ketten?

• Dieses Thema hat 5 Antworten sowie 2 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 3 Jahren, 1 Monat von kaacaSL aktualisiert.
Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Autor
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

Ich bevorzuge meinen Trezor gegenüber meinem Ledger wegen der geheimen Unterstützung von Shamir und ihrer Philosophie der Open-Source-Hardware. Allerdings kann ich meine Trezor nicht mit vielen Chains wie Terra verwenden.

Hat jemand einen Einblick in die Fortschritte bei der Aufnahme weiterer Chains oder sollte ich die Trezor einfach aufgeben, wenn ich diese aufstrebenden Chains nutzen möchte?

cuoyi77372222
      Gast
      Up
      0
      Down

Check the roadmap, they are working on a new community firmware that will make adding new coins easier in the future.

markstopka
      Gast
      Up
      0
      Down

Inclusion of new chains has been put on hold, to close the gap in Trezor Suite, with that said, it is up to the projects themselves to develop support for Trezor and contribute it to the codebase, or hire someone to do that…

Crypto-Guide
      Gast
      Up
      0
      Down

No eta…

If you are planning to use your hardware wallet on chains that it doesn’t currently support, your best bet is to pick an alternative…

RickDavidson8
      Gast
      Up
      0
      Down

Just buy a ledger if you need more coin support. I’ve lost faith in Trezor adding more coins in the future

kaacaSL
      Gast
      Up
      0
      Down

Hi, currently we don’t plan to widen the range of supported coins. We rather want to have more coins supported natively in Trezor Suite. We are also working on a new approach towards adding new coins, but I don’t have any ETA for you just now.

Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.