Home Foren Trezor Wallet Andere Adresse kopieren und einfügen

  • Dieses Thema hat 4 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 2 Monaten, 4 Wochen von AppropriateDoctor87.
Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #3395011
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich benutze den Trezor Modell T. Wenn ich die Adresse kopiere und einfüge, wird immer eine andere Adresse angezeigt. Ich muss die Adresse immer manuell eingeben oder scannen. Ist mein Trezor gehackt worden? Glücklicherweise überprüfe ich immer dreifach, aber wenn ich die Adresse kopiere und einfüge, wird immer eine andere Adresse angezeigt.

      Ich kaufte mein trezor von amazon

    • #3395012
      simonmales
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Sounds like you have clipboard malware. Which is hijacking every time you copy and past.

      Good on you for triple checking. But I suggest trying another computer to confirm the behaviour.

      If it works as expected on the other computer, time to give the first one a wipe.

    • #3395013
      Jwelz90
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      There’s no way some of these posts are real.

      Why would you buy from Amazon when literally every sub on reddit and website imaginable says to ONLY buy from Trezor?

      There’s no way you’ve done research enough to even know what a Trezor is and no have seen that 20304949 times.

    • #3395014
      meehere–
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I am transferring all my crypto to trust wallet for now till I buy new one. Thanks guys

    • #3395015
      AppropriateDoctor87
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      You have a clipboard virus

Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.