Home Foren Ledger Wallet Ich brauche Hilfe bei der Beantwortung einiger Fragen.

  • Dieses Thema hat 6 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 7 Monaten von Tiny_Nefariousness54.
Ansicht von 6 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1164894
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Also meine erste Frage ist diese. Ich benutze die Meta-Maske nun schon seit fast einem Jahr ohne ein Ledger. Mit keine Probleme. Ich habe mein Bestes getan, um mit opsec zu arbeiten und bin ständig von ungenutzten Konten zu trennen und zu widerrufen unbegrenzte Ausgaben Beträge. Wird, wenn mein Nano-Ledger s kommt ich in der Lage sein, dieses Gerät an meine Meta-Maske zu verbinden ( und sobald ich dies getan haben. Wird dieser Ledger ein fester Bestandteil des Metamaskenkontos sein, was bedeutet. Nehmen wir an, jemand bekommt meine 12-Wort-Seed-Phrase für metamask, aber ich habe bereits meine Ledger mit dem Konto verbunden. Wird derjenige nicht in der Lage sein, in meine Metamaske einzudringen, weil ich bereits ein Ledger mit ihr verbunden habe? Oder können sie mit der 12-Wort-Seed-Phrase auf meine Metamaske zugreifen und das Passwort zurücksetzen, was bedeutet, dass das Ledger nicht so nützlich war. Ich kann nirgendwo im Internet eine Antwort auf diese Frage finden. Bitte helfen Sie mir, mich zu beruhigen.

    • #1164895
      TaterTots_Ledger
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      If you import a 12-word recovery phrase generated in Metamask, you gain no benefit from the Ledger. You’ll need to generate a 24-word recovery phrase on the device then send your assets to accounts linked to that recovery phrase.

      This is because the Ledger allows you to generate and secure a recovery phrase entirely offline, wheres Metamask recovery phrases are stored digitally and therefore subject to hacking risk.

    • #1164896
      AndyBonaseraSux
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Have you tried googling this stuff?

    • #1164897
      Tiny_Nefariousness54
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Ohhh yeah I forgot to add that all you idiots trying to dm are getting reported as spam.

    • #1164898
      mitotichobo485
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Your keys your coin. Once you give out your seed phrase then your money is gone

    • #1164899
      iaslle
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Seed phrases are all a person need to gain access to a wallet, regardless whether these seed phrases have been in hot or cold wallet.

      The sole reason to use a cold wallet is to ensure the seed phrases never leave the hardware, meaning that it is impossible to leak it online.

      Therefore, say if a set of seed phrases have already been leaked, then adding them to a ledger won’t do anything. Which is why you should only generate brand new seed phrases when using cold wallet, and not import a used one into ledger.

    • #1164900
      Tiny_Nefariousness54
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Just wanted to say thanks to all the supportive people on here. For not judging and being helpful. And also go fuck yourself to all the people trying to scam. DMS will always get blacked and reported.

Ansicht von 6 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.