Home Foren Trezor Wallet Kann ich nur die Trezor Web Version verwenden?

  • Dieses Thema hat 3 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 10 Monaten von raymonddurk.
Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #906980
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Hallo Leute,

      Hat jemand Erfahrung mit der Trezor Suite Web Version auf lange Sicht?
      Ich habe mich gefragt, ob ich ein brandneues Trezor One-Gerät nur mit der Web-Version initialisieren und seine Firmware auf dem neuesten Stand halten kann.

      Ich frage das, weil ich ein Surface Pro X mit ARM-basierter Intel-CPU besitze, auf dem keine 64-Bit-Apps wie die Trezor Suite laufen können, und meine einzige Option wäre die Verwendung der Webversion.

      Vielen Dank im Voraus.

    • #906981
      Informal-Parsley1041
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Yep. Just bookmark the real one that’d linked on trezor website

      Click “already have trezor”

      Then top right should say something like “trezor suite for web” click that and then bookmark it so you can always go to the real one easily.

      It csn do everything.

    • #906982
      lifemagiccat
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      My trezor one came without firmware. I’d already checked on the forums I would be able to set everything up on Android via the browser and was assured on the forum I could.

      When the trezor arrived it didn’t work and support then informed me I’d need to download a program on a windows computer to install firmware.

      After a while I met some random guy in a coffee shop who set it up on his laptop for me. Now it works on my tablet, so far so good. Haven’t actually used it yet. No idea if I could update via android, which puts me off a bit.

    • #906983
      raymonddurk
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Yes you can.

Ansicht von 3 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.