Home Foren Ledger Wallet Kann keine Münzen auf LL oder LL Mobile senden

  • Dieses Thema hat 3 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 10 Monaten von [deleted].
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    • #948423
      root_s2yse8vt
      Administrator
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      ::

      Ich habe versucht, LTC und DOGE von meinen Konten an FTX zu senden. Das UI bleibt immer beim letzten Schritt hängen, wenn es die Informationen an den Ledger sendet. Ich habe es mit Treibern, USB und Bluetooth versucht. Nichts funktioniert. Es scheint, dass meine Münzen stecken bleiben, bis ich das Problem beheben kann.
      Außerdem kann ich keine Adressen zu diesen Münzen hinzufügen.

    • #948424
      OldLatinGuy
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      Are you mining the DOGE and LTC?

      If that is the case, the issue may be related to the large number of blocks/transactions the software must sort through to find your coins. The solution, unfortunately, is to send smaller quantities in several transactions.

      Try sending just 10 or 20 DOGE for example, If that works gradually increase the amount. When doing this you’ll notice that the last step takes longer and longer to complete. When you reach your personal “delay tolerance” that’s the number you’ll use in the future.

    • #948425
      Jim-Helpert
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      ::

      Hey there, do not worry your funds are safe! Are you having a connection issue or you can access your manager’s tab?

      Also, could you please make sure that your versions are up to date?
      – Update Ledger Live:
      https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/4410960111889-Update-Ledger-Live-?docs=true
      – Update the device’s firmware:
      https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360003117594-Ledger-device-firmware-update-FAQ?support=true
      – Update apps:
      https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/4404382258961-Install-uninstall-and-update-apps?docs=true

      – settings > help > clear cache

      I hope this helps and awaiting your response in case it doesn’t!

    • #948426
      [deleted]
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      [removed]

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