Home Foren KeepKey Kein KeepKey gefunden.

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    • #523027
      root_s2yse8vt
      Administrator
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      Meine KeepKey Chrome-App ist auf Version 5.10.3 aktualisiert, aber wenn ich den KeepKey anschließe und die KeepKey Chrome-App starte, erhalte ich die Meldung “Kein KeepKey erkannt. Um zu beginnen, schließen Sie Ihren KeepKey an”, und nach einer Weile erhalte ich die Meldung “Wenn Ihr KeepKey eingesteckt ist und nicht erkannt wird, überprüfen Sie das Display Ihres Geräts für weitere Anweisungen. Wenn Ihr KeepKey nicht reagiert, kontaktieren Sie den Support”.

      Mein KeepKey zeigt nur “KeepKey” auf dem Display an, ohne weitere Anweisungen, also frage ich mich, was ich sonst noch tun kann, um den Inhalt meiner Geldbörsen zu sehen.

    • #523028
      KeepKeySupport
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      I’m sorry you’re experiencing this problem. A couple of things to try: try a different USB cord or port, restart your computer, reboot your router, and check for a VPN or antivirus that may be interfering. If none of those resolve the issue, our crypto specialists would be happy to take a closer look: [https://keepkey.zendesk.com/hc/en-us/requests/new](https://keepkey.zendesk.com/hc/en-us/requests/new)

    • #523029
      JM3000
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      So I ended up removing the KeepKey client from chrome, and then reinstalling 5.10.3, and I was able to connect to the KeepKey. I then upgraded the firmware, and was able to view my accounts.

      There doesn’t seem to be any problem with the cable.

    • #523030
      IamNabil
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      I’ve found that if I hold down the button like I want to do a firmware update, it gets detected every time. Then just unplug it and plug it back in, and it’ll work like normal.

    • #523031
      [deleted]
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      I am having the same issue and neither of the solutions worked. I have not been able to access my account for months on this device. So disappointing.

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