Home Foren Ledger Wallet Moon Pay, Coinify, BTC direkt.

  • Dieses Thema hat 5 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 8 Monaten von ReallyDontKnow55.
Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1151470
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich habe meinen Ledger und Ledger Live vor etwa einem Monat eingerichtet. Habe keine Krypto durch die oben genannten Anbieter gekauft. Ich habe nur meine Vermögenswerte aus Büro Änderungen bewegt und fragte sich, ob ich weiterhin auf Börsen kaufen und dann bewegen dann in Ledger, Komma für die Verwendung der Dienstleister auf Ledger leben? Was sind die Vor- und Nachteile? Meine Erfahrung verschieben sie von der Börse zu leben war relativ kostengünstig. Was benutzt ihr?

    • #1151471
      Yokahu506
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I did some “quotes”/preview buys, and saw that such providers were a lil bit expensive. I’m sticking with Coinbase Pro to buy my crypto and SwanBitcoin for the $BTC.

    • #1151472
      Bad_Camel
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Don’t buy on Ledger, fees are high there. Buy on Kraken, Strike if you want low fees and don’t mind kyc. If you value privacy, best way is to buy on Hodlhodl or Robosats (5% premium).

    • #1151473
      Odd_Shelter_4407
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I moved alot of my coins frome coinbase and it was SUPER CHEAP. Made me wonder why everyone was making a giant fuss about it till I moved coins from blockfi nevermind talking about defi. I also found robinhood was cheap too. All in all I think I will continue to buy on coinbase and transfer them over. Thanks for yalls information!

    • #1151474
      swn999
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Sometimes I use Kraken, sometimes Moonpay, I like Moonpay because it goes directly to my address on ledger no fees to transfer just the purchase.

    • #1151475
      ReallyDontKnow55
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      If you choose to buy via credit card directly on your ledger, is any kyc required?

Ansicht von 5 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.