Home Foren Ledger Wallet Münzen

  • Dieses Thema hat 7 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 4 Monaten von Tabea_Ledger.
Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1440099
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Angenommen, ich habe 2017 ein Ledger gekauft und einige verschiedene Münzen darauf übertragen. Jetzt ist es 2022 und ich habe mein altes Ledger verloren (ich habe immer noch die Seed-Wörter) und habe ein neues Nano Plus gekauft und die Seed-Wörter eingegeben, aber keine meiner Münzen ist aufgetaucht und ich kann mich nicht einmal an alle Münzen erinnern, die darauf waren. Wie kann ich sie wiederfinden?

    • #1440100
      Deminero30
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Add eth account and check your address on etherscan.

    • #1440101
      1quickmr
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Please stop with the DM invites….get a life.

    • #1440102
      weedium
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Just install an app like bitcoin and check. If there is any coin it will show in the default wallet bitcoin 1

    • #1440103
      loupiote2
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      You can maybe get an idea of what coins you bought at the time by looking at your exchanges historical withdrawal records.

    • #1440104
      dlq84
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Why are you posing this as an hypothetical, why would you think your accounts would be empty?

    • #1440105
      Stebbin8r
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Have you looked up the addresses on the blockchain of the ones that showed up in order to see the transaction history?

    • #1440106
      Tabea_Ledger
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I would either look into my old transaction confirmations on exchanges or I would do the trial-and-error approach and add several accounts to verify if they are funded

Ansicht von 7 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.