Home Foren Ledger Wallet Solana-Konto wird nicht angezeigt

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    • #3170790
      root_s2yse8vt
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      Ich habe ein altes Solana-Konto, das ich mit einem Ledger nano X verwende, verbunden mit Phantom. Hatte keine Probleme, aber vor kurzem habe ich versucht, es zu benutzen und Transaktionen werden nicht an das ledger nano X-Gerät gepusht. Ich habe meine Seed-Phrase auf eine neue Hardware-Wallet geladen, aber das Ledger erkennt die alte Wallet nicht automatisch. Gibt es einen Rat, was zu tun ist? Vielen Dank!

    • #3170791
      Gloomy-Fox-5632
      Gast
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      Try maybe solflare

    • #3170792
      loupiote2
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      > but the ledger isn’t auto detecting the old wallet.

      I dont think ledger live can “autodetect” accounts created using phantom.

      I think you’ll have to use the phantom front-end, connected to your ledger, to access this account

    • #3170793
      Robert_Ledger
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      Hey,

      Have you tried to connect your Ledger device to another wallet, like [Solflare](https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/4405485585041-Connecting-your-Ledger-Solana-SOL-account-to-Solflare)?

      Normally, if you are using the Ledger device with the right 24-word recovery phrase, you should be able to see your funds on the balance.

      If you followed all the instruction and still can’t see it, it is possible that you are not using the correct 24-word recovery phrase that was associated with the Solana account.

      Reach out to [support.ledger.com](https://support.ledger.com) and we will have a deeper look.

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