Home Foren Ledger Wallet Tausch auf Ledger

  • Dieses Thema hat 4 Antworten und 1 Teilnehmer, und wurde zuletzt aktualisiert vor 1 Jahr, 4 Monaten von Brettanomyces78.
Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Autor
    Beiträge
    • #1581795
      root_s2yse8vt
      Administrator
      Up
      0
      Down
      ::

      Ich kaufte ein Ledger nano, um meine Münzen, die ich durch kucoin halten und erhalten sie von einem Austausch. Die Gebühren zu entziehen einige meiner altcoins ist lächerlich, so dass ich dachte, ich würde den Handel die Münzen, senden sie als Ethereum oder Bitcoin zu meinem Ledger und dann tauschen sie auf dem Ledger.

      ​

      Der ganze Grund, warum ich ein Ledger erwirbt, war meine Altcoins zu halten und mit dem Ledger überprüft, um sicherzustellen, dass die Münzen unterstützt wurden und dass Swapping verfügbar war. Zum Beispiel die Ledger-Website sagt riodefi ist für den Austausch zur Verfügung. Ich versuche, einige Bitcoin oder Ethereum zu tauschen und es wird nicht angezeigt. Es heißt auch, dass man riodefi auf ledger live kaufen kann, aber es ist nirgends zu finden. Wie kann ich mein Ethereum in riodefi kaufen oder tauschen?

    • #1581796
      Wayne2018ZA
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I had to go look up riodefi as I’d never heard of it. It’s a virtually dead coin, why would you want it? Very low volume and unlikely to go anywhere, just stick to Ethereum.

    • #1581797
      VariousJackfruit
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      >The fees to withdraw some of my altcoins is ridiculous so I figured I would trade the coins, send them as ethereum or bitcoin to my ledger and then swap them on the ledger.

      Swapping often has really high fees (or poor rates on the swap), so I suggest you double check the costs involved there before engaging on that strategy.

    • #1581798
      rocasv
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      I wouldnt touch the “Swap” even with a laser beam… BUT, if you want to use it, The swap fees are higher than an exchange, So they plan itself doesnt have much future.

      Now, Ledger sais the SELL YOU the RFUEL, but that doesnt mean they have a way to swap it… Like some else said, That coin is dead, I dont think Ledger is able to find a safe way to swap those, since no one wants it.

      I would just accept a bet went bad, take whatever is left and never again touch RFUEL

    • #1581799
      Brettanomyces78
      Gast
      Up
      0
      Down
      ::

      Like others have said, this token looks dead. But if you insist: https://www.coingecko.com/en/coins/rio-defi#markets

      Looks like Uniswap is your friend.

Ansicht von 4 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.