Home Foren Trezor Wallet Trezor verbindet sich nicht mehr mit meiner Brieftasche. Ich habe alle Fehlerbehebungen durchgeführt

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    • #892436
      root_s2yse8vt
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      Support verzögert die Antworten so lange und ich bin fertig damit (ich benutze iOS aber vorher hat es perfekt funktioniert). Ich habe alle meine Token dort und ich kann nicht kaufen oder verkaufen nichts aus den letzten 2 Wochen.

      Was soll ich jetzt tun? Einfach einen weiteren Trezor kaufen und meinen Seed-Satz dort einfügen? Ich habe ein bisschen Angst vor dieser Situation, weil ich all mein Geld in dieser Wallet habe.

    • #892437
      cuoyi77372222
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      >I use iOS but before it worked perfectly

      Trezor has never worked with iOS.

      ​

      >What should i do now? Just buy another trezor and insert my seed phrase there? I am bit afraid of that situation cause i have all my funds in that wallet

      The Trezor device does not hold your funds. It ONLY holds the key to your funds. The ONLY thing stored on your Trezor is your seed phrase. That’s it. Nothing else. Therefore, it is perfectly fine to put your seed phrase into a replacement Trezor.

      So… What exactly are you having an issue with? Suite? Metamask? Something else???

    • #892438
      SilverTruth7809
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      trezor never worked with ios, never.
      Idk what you ‘re doing but you defently didn’t do “all the troubleshootings” because there are none.

    • #892439
      Chupacabra2030
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      I am in your exact same club – it worked before now it doesn’t work – I’ll buy another one but it will be my last

    • #892440
      [deleted]
      Gast
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      [deleted]

    • #892441
      kaacaSL
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      Hi, please could you post here your ticket ID? I’ll notify our Support agents. We’ll be happy to troubleshoot the issue.

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